Nu pot primi inapoi banii achitati pentru dulapul care a venit nu cum a fist cerut.

Buna! Am comandat dulap la magazin sa fie cu marimea de 2800/2400/600 carcasa intreaga ,am achitat 3000 si am contract, am primit cu expeditorul dulapul cu actul de primire-predare si am achitat restul sumei 12120 unde e indicat ca e corp2800/2400/600 dar bonul fiscal nu au oferit,vanzatorul anuntat imediat! A doua zi a venit mesterul sa-l instaleze a desfacut cutiile ne-a spus ca carcasa e din bucati , a telefonat la magazin a zis ca clientii refuza marfa caci carcasa e din bucati si a plecat! La magazin

  • Nume: Anonim
  • Data: 2021-11-29
  • 1

RĂSPUNSURILE PARAJURIȘTILOR (1)

Cojocari Igor

Data: 2021-12-07

Vânzătorul este responsabil față de consumator pentru orice discrepanțe existente la momentul livrării bunurilor. În caz de neconformitate, consumatorul are dreptul de a cere vânzătorului să aducă bunurile în conformitate cu cerințele în mod gratuit prin reparare sau înlocuire, sau să beneficieze de o reducere de preț corespunzătoare sau rambursarea contravalorii acest produs. Consumatorul are dreptul, la discreția sa, de a cere vânzătorului, în primul rând, repararea gratuită a produsului sau înlocuirea acestuia, în fiecare caz, cu excepția situației în care măsura de remediere corespunzătoare este imposibilă sau disproporționată. Consumatorul poate cere o reducere corespunzătoare a prețului sau rambursarea contravalorii produsului prin rezilierea contractului în oricare dintre următoarele cazuri: a) dacă nu este în drept să repare sau să înlocuiască produsul; b) dacă vânzătorul nu a luat măsuri în termen de 14 zile calendaristice sau la timp; c) în cazul în care vânzătorul nu a aplicat măsuri pentru eliminarea deficiențelor fără a provoca inconveniente semnificative consumatorului; d) când în urma lucrărilor de reparație apare o neconformitate a produsului, dacă consumatorul a refuzat să repare sau să înlocuiască produsul; e) dacă se constată o neconcordanță la bunuri în termen de 6 luni de la data livrării bunurilor, dacă consumatorul a refuzat să repare sau să înlocuiască bunurile. În caz contrar consultați un specialist al Agenției pentru Protecția Consumătorului și Supravegherii Peții la linkul următor: https://consumator.gov.md/rom