Telefon mobil la reparatie pe garantie

Buna! Am lasat telefonul la reparatie pe garantie. In contract scrie ca timp de 14 zile ei trebuie sa-l repare, in caz ca e ceva mai complicat termenul se prelungeste cu 20 zile. Aceste termene (14+20 zile) au trecut, dar telefonul nu mi l-au intors. Cum sa actionez in cazul dat?

  • Nume: Diana
  • Data: 2019-07-17
  • 2

RĂSPUNSURILE PARAJURIȘTILOR (2)

CHIRNICNII Viorica

Data: 2019-07-19

Bună ziua. Conform legii cu privire la protecția consumatorului Legea protecție consumatorilor oferă o serie de garanții consumatorilor și anume dreptul de a cere plata contravalorii bunului cumparat, remedierea gratuita a bunului asupra căruia au fost depistate defecțiuni și schimbul acestuia pe unul nou. Astfel vânzătorul fiind obligat de a satisface una din aceste solicitări gratuit in termen de 14 zile de la procurare sau in termenul de garanție stabilit în talon.

CHIRNICNII Viorica

Data: 2019-07-19

Bună ziua. Legea protecției consumatorilor oferă o serie de garanții consumatorilor și anume dreptul de a cere plata contravalorii bunului cumparat, remedierea gratuita a bunului asupra căruia au fost depistate defecțiuni și schimbul acestuia pe unul nou. Astfel vânzătorul fiind obligat de a satisface una din aceste solicitări gratuit in termen de 14 zile de la procurare sau in termenul de garanție stabilit în talon. Deci, dvs sunteți în drept de a cere sa vi se dea un telefon nou, sau sa vi se repare cel deja procurat. Mergeți la vinzator și solicitați date despre starea telefonului, depuneți o cerere scris sa vi se elibereze telefonul (dacă e reparat), informații ca doriți sa mergeți cu plingere în instanta de judecata.