Documente pentru pașaport rominesc

Spunetimi va rog cît mă costă și în cît timp se face întărirea documentelor pentru pregătirea dosarului de a depune documentele la rominesc?

  • Nume: Ana
  • Data: 2021-04-05
  • 1

RĂSPUNSURILE PARAJURIȘTILOR (1)

Cojocari Igor

Data: 2021-11-23

Bună ziua! Legislația română reglementează strict categoriile de persoane, care au dreptul de a pretinde la redobândirea cetățeniei române, cu posibilitatea de a păstra cetățenia țării de domiciliu. Pentru a concretiza dacă dumneavoastră faceți parte din această categorie de cetățeni, adresați-vă companiei noastre, telefonând la numărul indicat pe site sau vizitând oficiul nostru personal. Acte necesare în primul rând, pentru obținerea cetățeniei române: Pașaportul dumneavoastră; Originalele și copiile actelor de stare civilă; Cazier judiciar din țara de domiciliu; Procura pe numele juristului companiei. În cazul în care anumite acte lipsesc, pentru restabilirea lor este necesar să oferiți datele de la Starea Civilă. Lista completă de documente (originale și copii notariale) pentru cetățenia română pașaportul; buletinul. Certificate: de naștere; de căsătorie/divorț; de naștere/deces a părinților; de căsătorie/divorț a părinților; de naștere a bunicii și bunelului; de căsătorie/divorț a bunicii și bunelului. Declarații: Originalul și copia legalizării notariale/consulare cu declarația prin care confirmați că anterior nu ați încercat să redobândiți cetățenia română; Originalul și copia legalizării notariale/consulare a declarației dumneavoastră, cu privire la non-implicarea în evenimentele care provoacă dezordinea publică și pune în pericol securitatea națională; Originalul și copia legalizării notariale/consulare a declarației pentru redobândirea cetățeniei române, unde declarați intenția de a păstra domiciliul în străinătate sau de a stabili domiciliul în România. Condiții în obținerea cetățeniei române pentru locuitorii din Moldova și alte țări Dumneavoastră trebuie să știți că: cererea trebuie depusă personal sau prin reprezentant, în cazul în care acesta poate confirma transferul de responsabilitate; cetățenii Republicii Moldova, a căror acte de stare civilă sunt de model vechi, au nevoie să solicite duplicatul lor; cetățenii altor țări au nevoie să facă o traducere notarială a certificatelor, pe care le-au primit de la oficiile locale de Registru. Prețurile depinde de la caz la caz, iar timpul în decurs de aproximativ 2 ani de la depunerea dosarului.